czwartek, 12 czerwca 2014

Od Iloriel - Jak dostałam list

-Iloriel wpuść nas!-Usłyszałam głos mojej znienawidzonej siostry.
-Czego?!
-List do Was!
-Taa… jasne.A nasz wuj jest dyrektorem szkoły,do której zaczniecie chodzić!
-Skąd wiedziałyście?!
Przejechałam po twarzy ręką.
-Dobra wejdźcie.
Gilraen weszła do mojego pokoju.
-Dawajcie ten list!
-Proszę.
Podała mi list.
-Idźcie sobie!
-Dobra,dobra.
Kiedy wyszła spojrzałam na list.

-Grande, in modo da godere!*
Zbiegłam do salonu,gdzie byli moi rodzice.
-Dostałyśmy się do Hogwartu!
-Gratulacje Iloriel.
Wybiegłam z pokoju i założyłam szybko płaszcz.Po czym pobiegłam w stronę ulicy
Pokątnej,aby kupić potrzebne mi rzeczy.Niestety po drodze wpadłam na Gilraen.
-Attenzione a come si sta andando!**-Warknęłam do niej w smoczej mowie.
Potem ją wyminęłam i kontynuowałam spacer.

*Super, tak się cieszymy!
**Uważajcie jak leziecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz